Buna, dragele mele pasionate de sanatate! ­čÖé

Astazi vreau sa vedem ce avem de facut ca sa reusim sa ne atingem obiectivul pe care ni l-am propus probabil de foarte mult timp.

Vrei sa slabesti, vrei sa scapi de celulita, de  aripioare si te-ai convins ca nu functioneaza treaba cu dietele si regimurile extreme. Le tii si pe urma revii iar la kilogramele nedorite. Asadar, secretul nu este in diete, ci in obiceiuri sanatoase. Atunci cand ai un obicei sanatos format, deja il faci automat, fara sa mai stai pe ganduri, ca atunci cand te speli pe dinti.

Hai sa vedem care sunt pasii care sa ne conduca la obiceiuri sanatoase si in final la rezultatele pe care ni le dorim.

Inca un lucru pe care vreau sa ti-l spun si pe care l-am invatat pe pielea mea e acela ca succesul se obtine in pasi mici. Pasi mici zilnici care in final ne vor duce la succes. Pasi de beleusi – inceti, dar siguri. Decat sa alergi dupa obiective mari si care sa nu te duca nicaieri, mai bine dupa obiective mici pentru inceput, dar sigure.

Se spune ca creierul are nevoie de 21 de zile pentru a-si forma un nou obicei. Cu alte cuvinte, ai nevoie sa repeti zilnic acea actiune pe care vrei sa o implementezi drept obicei.

Si, ca sa-l poti implementa cu succes, te rog nu te focusa pe inca 100 de lucruri. Atentia ta trebuie sa fie constant focusata pe acea actiune care vrei sa devina obicei. Altfel, nu vei reusi nimic. Risipindu-ti atentia in 100 de parti, nu te vei putea focusa pe nimic.

Asadar, spune-mi te rog?

Care este noul obicei pe care simti ca vrei sa il implementezi?

Poate vrei sa inclouiesti zaharul cu mierea si fructele – poti sa mananci in loc de zahar produse care contin miere sau fructe?

Sau poate vrei sa te apuci de sport – esti pregatita sa iti alegi zilnic o ora in care sa te antrenezi macar 30 de minute pentru inceput?

Poate iti doresti sa mananci mai multe vegetale si mai putina grasime – poti la mesele principale sa iti pui o salata alaturi – de rosii si castraveti?

Doar asa se formeaza obiceiurile alimentare sanatoase. Repetand actiunea zilnic, cel putin 21 de zile.

Esti motivata sa faci aceasta actiune zilnic, timp de minim 21 de zile?
Si daca da, ce actiune si ce obicei nou si sanatos iti doresti sa implementezi in stilul tau de viata?

Astept raspunsul tau intr-un comentariu mai jos! ­čÖé

A ta,
Diana